CERINTE TEHNICE
pentru
Achizitionarea de servicii de expertiza
contabila – necesare in derularea proiectului „Recalificarea – o sansa pentru viitor in
fostele zone industrializate” finantat din POS DRU- Fondul Social
European
Axa prioritara nr.5 “ Promovarea masurilor active de ocupare”
Domeniul Major de Interventie 5.1 „Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare”
Cod CPV: 79211000-6 Servicii de contabilitate
Beneficiar:
ASOCIATIA
JUSTITIE PANA LA CAPAT
Achizitor:
C & C GRUP SRL - partener
CAPITOLUL I - INFORMAŢII GENERALE
Proiectul „Recalificarea – o sansa pentru viitor in fostele zone
industrializate” al carui Beneficiar este ASOCIATIA
JUSTITIE PANA LA CAPAT, este cofinanţat din Fondul
Social European, Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Axa
prioritară nr.5 “ Promovarea masurilor active de ocupare”
Domeniul Major de Interventie 5.1 „Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare”
Obiectivul general al proiectului Creşterea ratei de
ocupare în regiunile Sud Muntenia şi Sud Vest Oltenia şi facilitarea accesului pe
piaţa muncii a şomerilor, cu accent pe şomerii de lungă durată şi a persoanelor
aflate în căutarea unui loc de muncă din fostele zone industrializate ale celor
două regiuni.
Obiectivele specifice
OS1:Să
mărească oportunităţile de integrare/reintegrare pe piaţa muncii a unui număr
de 139 şomeri de lungă durată şi 311 persoane aflate în căutarea unui loc de
muncă, provenind din zonele foste industrializate din judeţele Argeş şi Vâlcea.
OS2:Să
faciliteze accesul la informare şi consiliere profesională şi plasare pe piaţa
muncii a unui număr de 139 şomeri de lungă durată şi 311 persoane aflate în
căutarea unui loc de muncă în vederea dezvoltării reponsabilităţii faţă de
propria carieră profesională, îmbunătăţirii capacităţii de autoprezentare şi
creşterii gradului de informare asupra oportunităţilor locale.
OS3:Să
faciliteze accesul la formare profesională a unui număr de 139 şomeri de lungă
durată şi 311 persoane aflate în căutarea unui loc de muncă în vederea
creşterii gradului de ocupare şi calificare şi favorizării creşterii economice
viitoare a celor două regiuni.
Durata proiectului: 9 de luni incepand
cu 24.02.2015.
CAPITOLUL II – OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul contractului il constituie achizitia Serviciilor de expertiza contabila necesare pe perioada derularii proiectului
„Recalificarea – o sansa pentru viitor in fostele zone
industrializate” al carui Beneficiar este ASOCIATIA
JUSTITIE PANA LA CAPAT in parteneriat cu C & C GRUP SRL si FORMATEXAGON S.R.L..
Procedura de achizitie a Serviciilor de expertiza contabila, se va derula
in conditiile prevederilor Hotararii
1120/2013 referitoare la achizitia directa.
Contractul de prestari servicii de expertiza contabila se va incheia in
scopul verificarii efectuarii inregistrarilor contabile si modului
de intocmire a situatiilor financiare in cadrul proiectului.
CAPITOLUL III – CONDIŢII TEHNICE DE DERULARE A
CONTRACTULUI
Pentru
asigurarea calităţii cererilor de rambursare depuse pe parcursul implementării
proiectului precum şi a corectitudinii cheltuielilor efectuate sunt necesare
serviciile asigurate de un expert contabil/ contabil autorizat şi a unui
auditor financiar independent.
Expertul
contabil poate fi orice persoana fizica sau reprezentantul desemnat al unei
persoane juridice, persoana inscrisa in Registrul expertilor contabili activi
intocmit de Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din Romania,
inregistratã fiscal in Romania si care
detine viza de membru activ al CECCAR.
Serviciile
de expertiza contabila vor fi contractate pentru toata durata de implementare a
proiectului, incepand cu data semnarii contractului de prestari servicii.
Obiectul expertizei contabile il constituie: eliberarea de
catre expertul contabil a unei atestari in conformitate cu Standardul
profesional nr. 22 Misiunea de examinare a contabilitatii, intocmirea si
prezentarea situatiilor financiare ghid de aplicare, emis de CECCAR editia a
III-a revizuita 2008, referitoare la regularitatea si sinceritatea
operatiunilor efectuate si va semna documentele suport care insotesc fiecare
cerere de rambursare intermediara/finala
pentru cheltuielile efectuate de catre beneficiarul contractului de
finantare nerambursabila in cadrul
Programului Operational Sectorial - Dezvoltarea Resurselor Umane.
-
Beneficiarul trebuie să ţină o evidenţă contabilă
analitică distinctă a Proiectului, utilizand conturi analitice distincte pentru
reflectarea tuturor operaţiunilor referitoare la implementarea Proiectului in
conformitate cu dispoziţiile legale. Documentele originale pe baza carora se
inregistreaza in contabilitatea Beneficiarului cheltuielile efectuate in cadrul
Proiectului vor fi stampilate cu mentiunea „Solicitat rambursare FSE -
POSDRU" in vederea evitarii dublei finantari.
-
Inregistrarile
contabile aferente proiectului vor fi realizate de catre un expert contabil in
conditiile legii care va semna si data documentele contabile aferente
operatiunilor din cadrul proiectului.
-
Expertul contabil va asigura Certificarea
completitudinii, corectitudinii şi realităţii informaţiilor conţinute in
cererile de rambursare, precum şi a inregistrării in sistemul contabil a
tuturor operaţiunilor declarate in cererile de rambursare, va fi efectuata de
un expert contabil/contabil autorizat.
-
Pentru certificarea completitudinii, corectitudinii şi
realităţii informaţiilor conţinute in cererile de rambursare, precum şi a
inregistrării in sistemul contabil a tuturor operaţiunilor declarate in
cererile de rambursare, evidenţa cheltuielilor generată de aplicaţia ActionWeb
va fi ştampilată şi semnată de către expertul contabil/contabil autorizat.
-
Expertul
contabil va urmari respectarea conditiilor de eligibilitate ale cheltuielilor
decontate, respectarea legislatiei interne si europene in vederea justificarii
costurilor decontate din Fonduri Social Europene.
Serviciile de expertiza contabila vor fi contractate pentru
toata durata de implementare a proiectului. In situatia rezilierii contractului
de servicii incheiat cu expertul contabil, Beneficiarul va notifica AM POSDRU
sau OIR si va justifica motivele care au
condus la luarea acestei decizii. Contractul de servicii de contabilitate se
reziliaza unilateral de catre Beneficiar in cazul in care, pe durata prestarii
serviciilor, expertului contabil i s-a
retras calitatea de membru CECCAR.
Contractul de servicii de contabilitate va contine o clauza
privind rezilierea unilaterala a contractului in cazul in care expertul
contabil nu mai are calitatea de expert contabil recunoscut de catre CECCAR.
Fiecare cerere de rambursare intermediara/finala transmisa de
catre Beneficiar va fi insotita si de o
declaratie pe propria raspundere a expertului contabil din care sa rezulte ca
are calitatea de expert contabil recunoscut de CECCAR.
CAPITOLUL IV - DOCUMENTE DE CALIFICARE OBLIGATORII
- PREZENTAREA URMATOARELOR DOCUMENTE DOVEDITOARE:
-
Dovada
ca Expertul contabil – independent sau
desemnat din partea persoanei juridice - este inscris in Corpului Expertilor Contabili si
Contabililor Autorizati din Romania. Certificat de atestare a calitatii de
expert contabil eliberat de Corpului Expertilor Contabili si Contabililor
Autorizati din Romania - copie certificata pentru conformitate cu originalul,
pentru expertul desemnat si Autorizatia
pentru societate – copie certificata pentru conformitate cu originalul;
-
Expertul
contabil trebuie sa faca dovada ca detine viza de membru activ al Corpului
Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR) pe anul 2015.
-
Prezentarea
Carnetului de membru CECCAR vizat cu
mentiunea „Activ" pentru anul 2015 si
- copie certificata pentru conformitate cu originalul;
-
Alte
documente care trebuiesc prezentate: copie certificata pentru conformitate cu
originalul Certificat de inregistrare la ONRC numai pentru societati.
CAPITOLUL V - TERMENUL DE PRESTARE A SERVICIILOR,
RECEPŢIA SI PLATA SERVICIILOR
- Expertul contabil se va deplasa la sediul
Beneficiarului la solicitarea acestuia
in scopul verificarii si avizarii documentelor financiar contabile emise in
cadrul proiectului.
- Durata de realizare a serviciilor de expertiza contabila la
fiecare solicitare a beneficiarului este de maxim 3 zile calendaristice de la
data primirii oricarei solicitari.
- Termenul de verificare a documentelor contabile este de 3 calendaristice;
- Ulterior verificarii si avizarii corespunzatoare a
documentelor, expertul contabil le va preda impreuna cu atestarea de conformitate se va face pe baza
unui proces verbal de predare-primire semnat de către reprezentantul
beneficiarului şi expert.
-
Atestarea
privind conformitatea, legalitatea si regularitatea operatiunilor contabile
inregistrate de catre beneficiar, emisa de expertul contabil, va insoti
cererile de rambursare a cheltuielilor efectuate pentru implementarea
proiectului si va constitui documentul care va sta la baza platilor efectuate
de beneficiar expertului contabil pentru serviciile prestate.
-
Prestatorul
va emite factura fiscala pentru serviciile prestate, dupa eliberarea fiecarei
atestari privind conformitatea, legalitatea si regularitatea operatiunilor
contabile inregistrate de catre beneficiar si va semna documentele suport care
insotesc fiecare cerere de rambursare intermediara/finala pentru cheltuielile efectuate de catre
beneficiar.
-
Plata
facturii pentru serviciile de expertiza contabila se va efectua pe baza
documentelor mentionate si a procesului verbal de receptie a serviciilor, in
termen de 30 de zile de la emiterea
facturii fiscale de catre prestator.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu