Anunţ privind procedura de „achizitie directă” pentru
atribuirea contractului
„Achiziţie materiale publicitare”, finanţat din FSE prin
POSDRU 2007-2013
Data: 16 Martie 2015
Asociaţia
Justiţie Până la Capăt, în calitate
de Beneficiar în cadrul
proiectului „Recalificarea
– o şansă pentru viitor în fostele zone industrializate“ cod proiect POSDRU/183/5.1./S/153069, lansează
invitaţia de participare la procedura
de achiziţie directă pentru
atribuirea contractului de „Achiziţie materiale publicitare”, organizată în conformitate cu prevederile Ordinului MFE 1120/15.10.2013.
Codurile de clasificare CPV sunt următoarele:
Nr. crt.
|
Tip produs solicitat
|
Cod CPV
|
Nr. buc.
|
1.
|
comunicate presa
|
79341000-6
|
4
|
2.
|
conferinte de presa
|
79952000-2
|
2
|
3.
|
spot TV cu difuzare
locala Valcea si Arges (1+1)
|
92111200-4
79341000-6
|
1
|
4.
|
roll-up
|
39294100-0
|
6
|
5.
|
mape
|
79800000-2
|
600
|
6.
|
pix
|
79342200-5
|
1000
|
7.
|
etichete autocolante
|
30192800-9
|
25
|
8.
|
afise format A3
|
22462000-6
|
200
|
CERINTE MINIME:
a). Comunicate
presa COD CPV- 79341000-6
- realizarea si publicarea intr-un ziar
regional sau national in zona Pitesti si
intr-un ziar regional sau national in zona Ramnicu Valcea a unui comunicat de
presa la inceputul proiectului si a unui comunicat de presa la finalul proiectului;
- publicarea anuntului va fi realizata in
alb-negru sau color;
- se va respecta formatul aprobat de catre OIPOSDRU;
- pentru fiecare din cele 4 anunturi (2 la
inceput si 2 la final) se va prezenta de catre operatorul economic formatul final pentru obtinerea « Bunului
de tipar »;
- fiecare din cele 4 anunturi vor
avea cate o singura aparitie ;
- cotidianul in care va aparea
anuntul va fi avizat de catre Asociatia Justitie pana la Capat ;
b). conferinte de presa COD
CPV- 79952000-2
- vor fi organizate 2 conferinte de
presa pentru minim 50 persoane fiecare : una pentru lansarea proiectului
si una la finalul proiectului.
Sala de conferinţe va avea o
capacitate de minimum 50 de locuri. În vederea amenajării sălii de conferinţe
în care se va desfăşura reuniunea, operatorul economic va pune la dispoziţie
echipamentul necesar respectiv un videoproiector multimedia (cu posibilitatea
reglării dimensiunii si calităţii imaginii proiectate şi cu asigurarea unei
bune vizibilităţi pentru toate locurile din sală) şi ecran de proiecţie.
Sala de conferinţe va dispune de un
spaţiu corespunzător (holul de acces în sala de reuniune sau foaierul
acesteia), special amenajat, în vederea organizării pauzelor de cafea, cu
asigurarea serviciului adecvat de servire pentru 50 participanţi. Spaţiul
pentru servirea pauzelor de cafea va fi destinat exclusiv organizării pauzelor
de cafea pentru acest eveniment.
Operatorul economic va asigura un
spaţiu la intrarea în sala de conferinţe în care se va amplasa o masă, pentru
înregistrarea participanţilor pe lista de prezenţă, informarea şi îndrumarea
acestora, precum şi înmânarea materialelor reuniunii.
Nu
se admite ca sala de conferinţe să fie situată la subsol sau în spaţii fără
aerisire.
Operatorul economic va oferi la final fotografii din timpul
conferintei de presa.
c). spot TV cu difuzare
locala Valcea si Arges COD CPV- 92111200-4
si
79341000-6
Campania
publicitara va viza crearea si difuzarea la o televiziune regionala din Pitesti
si la o televiziune regionala din Ramnicu Valcea a unui spot de informare
pentru proiectul „Recalificarea
– o şansă pentru viitor în fostele zone industrializate“ a unui spot TV la
posturi locale din jud. Vâlcea şi din jud. Argeş în prima lună de implementare,
timp de o săptămână, astfel: 2 difuzări ale spotului TV în intervalul orar 7 –
10 si 2 difuzari ale spotului TV în intervalul orar 19-22;
Campania
publicitara se va face cu respectarea Manualului de identitate vizuală al
AMPOSDRU, atât în ceea ce priveşte conţinutul cât şi în ceea ce priveşte
aprobarea prealabilă a materialului publicitar.
d).
Roll-up COD CPV- 39294100-0
- personalizate cu elementele de
identitate vizuala specifice conform Manualului de identitate vizuala POSDRU
2007-2013;
- policromie totala ;
- dimensiune : 200 x 100
cm ;
- cantitate : 6 buc.
e). Mape COD CPV-
79800000-2
-personalizate cu elementele de
identitate vizuala specifice conform Manualului de identitate vizuala POSDRU
2007-2013 ;
- format A4, imprimare policromie
fata-verso, carton dublu cretat 250 g/mp;
- cotor 7 mm dublu biguit;
- buzunar biguit la interior cu decupaj pentru format carte de vizita;
- cotor 7 mm dublu biguit;
- buzunar biguit la interior cu decupaj pentru format carte de vizita;
- capacitate: 50-60 coli;
- tiraj: 600 de exemplare;
f). Pix-uri COD CPV-
79342200-5
- personalizate cu
elementele de identitate vizuala specifice conform Manualului de identitate
vizuala POSDRU 2007-2013 ;
- o singura culoare – de preferat alb;
- forma rotunda;
- mecanism de deschidere prin apasare/rasucire;
- mina pix- 0,7 mm - albastru;
- cantitate: 1000 de buc. ;
g). Etichete
autocolante COD CPV- 30192800-9
-personalizate
cu elementele de identitate vizuala specifice conform Manualului de identitate
vizuala POSDRU 2007-2013;
- format 90 x 50 mm ;
- policromie ;
- mod de prindere- lipire ;
- tiraj 25 exemplare.
h). afise
format A3 COD CPV- 22462000-6
- personalizate cu elementele
de identitate vizuala specifice conform Manualului de identitate vizuala POSDRU
2007-2013;
-
policromie;
- tiraj: 200 de exemplare
Valoarea estimata a achizitiei este de
40.950 lei (cu TVA inclus)
Denumire
|
Cantitate
|
Pret unitar
(TVA inclus)
|
Pret total
(TVA inclus)
|
comunicate presa
|
4
|
1.000
|
4.000,00
|
conferinte de presa
|
2
|
4.000
|
8.000,00
|
spot TV cu difuzare locala Valcea si Arges
(1+1)
|
2
|
10.000
|
20.000,00
|
roll-up
|
6
|
400
|
2.400,00
|
mape
|
600
|
4
|
2.400,00
|
pix
|
1.000
|
2,5
|
2.500,00
|
etichete autocolante
|
25
|
2
|
50,00
|
afise format A3
|
200
|
8
|
1.600,00
|
Total cheltuieli informare si publicitate
|
40.950,00
|
Condiţii
privind livrarea:
Livrarea va începe la ordinul
Achizitorului. Livrarea se va face la sediul Achizitorului din loc. Piteşti,
hotel Muntenia, mezanin, Sala Mare, judeţul Argeş.
Termenul
maxim de livrare de
la ordinul de începere al reprezentantului Achizitorului este de maxim 10 zile.
Condiţii
privind plata:
Plata se va efectua cu ordin de plată
în termen de 60 de zile de la data recepţiei bunurilor.
Mai multe informaţii referitoare la
procedura de achiziţie se pot obţine de la:
Persoană de contact:
Cleopatra Negoi - responsabil tehnic
tel: 0755.112.380, fax. 0318.05.25.99
E-mail: cleo.negoi@candcgroup.ro
Ionuţ Bunea - responsabil financiar
Telefon: 0752.26.26.98, fax: 0318.05.25.98
E-mail: buneai@gmail.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu