luni, 16 martie 2015

Anunt achizitie servicii publicitate in cadrul proiectului „Recalificarea – o sansa pentru viitor in fostele zone industrializate”






Anunţ privind procedura de „achizitie directă” pentru atribuirea contractuluiAchiziţie materiale publicitare”, finanţat din FSE prin POSDRU 2007-2013


Data: 16 Martie 2015

       Asociaţia Justiţie Până la Capăt, în calitate de Beneficiar în cadrul proiectului „Recalificarea – o şansă pentru viitor în fostele zone industrializate“ cod proiect POSDRU/183/5.1./S/153069, lansează invitaţia de participare la procedura de achiziţie directă pentru atribuirea contractului de Achiziţie materiale publicitare, organizată în conformitate cu prevederile Ordinului MFE 1120/15.10.2013.


Codurile de clasificare CPV sunt următoarele:

Nr. crt.
Tip produs solicitat
Cod CPV
Nr. buc.
1.
comunicate presa
79341000-6
4
2.
conferinte de presa
79952000-2
2
3.
spot TV cu difuzare locala Valcea si Arges (1+1)
92111200-4
79341000-6
1
4.
roll-up
39294100-0
6
5.
mape
79800000-2
600
6.
pix
79342200-5
1000
7.
etichete autocolante
30192800-9
25
8.
afise format A3
22462000-6
200

CERINTE MINIME:

a). Comunicate presa COD CPV- 79341000-6
 - realizarea si publicarea intr-un ziar regional sau national  in zona Pitesti si intr-un ziar regional sau national in zona Ramnicu Valcea a unui comunicat de presa la inceputul proiectului si a unui comunicat de presa la finalul  proiectului;
 - publicarea anuntului va fi realizata in alb-negru sau color;
 - se va respecta formatul aprobat de catre OIPOSDRU;
 - pentru fiecare din cele 4 anunturi (2 la inceput si 2 la final) se va prezenta de catre operatorul economic  formatul final pentru obtinerea « Bunului de tipar »;
- fiecare din cele 4 anunturi vor avea cate o singura aparitie ;
- cotidianul in care va aparea anuntul va fi avizat de catre Asociatia Justitie pana la Capat ;

b). conferinte de presa COD CPV- 79952000-2
 - vor fi organizate 2 conferinte de presa pentru minim 50 persoane fiecare : una pentru lansarea proiectului si una la finalul proiectului.
Sala de conferinţe va avea o capacitate de minimum 50 de locuri. În vederea amenajării sălii de conferinţe în care se va desfăşura reuniunea, operatorul economic va pune la dispoziţie echipamentul necesar respectiv un videoproiector multimedia (cu posibilitatea reglării dimensiunii si calităţii imaginii proiectate şi cu asigurarea unei bune vizibilităţi pentru toate locurile din sală) şi ecran de proiecţie.
Sala de conferinţe va dispune de un spaţiu corespunzător (holul de acces în sala de reuniune sau foaierul acesteia), special amenajat, în vederea organizării pauzelor de cafea, cu asigurarea serviciului adecvat de servire pentru 50 participanţi. Spaţiul pentru servirea pauzelor de cafea va fi destinat exclusiv organizării pauzelor de cafea pentru acest eveniment.
Operatorul economic va asigura un spaţiu la intrarea în sala de conferinţe în care se va amplasa o masă, pentru înregistrarea participanţilor pe lista de prezenţă, informarea şi îndrumarea acestora, precum şi înmânarea materialelor reuniunii.
Nu se admite ca sala de conferinţe să fie situată la subsol sau în spaţii fără aerisire.
Operatorul economic va oferi la final fotografii din timpul conferintei de presa.

c). spot TV cu difuzare locala Valcea si Arges COD CPV- 92111200-4 si
79341000-6
Campania publicitara va viza crearea si difuzarea la o televiziune regionala din Pitesti si la o televiziune regionala din Ramnicu Valcea a unui spot de informare pentru proiectul „Recalificarea – o şansă pentru viitor în fostele zone industrializate“ a unui spot TV la posturi locale din jud. Vâlcea şi din jud. Argeş în prima lună de implementare, timp de o săptămână, astfel: 2 difuzări ale spotului TV în intervalul orar 7 – 10 si 2 difuzari ale spotului TV în intervalul orar 19-22;
Campania publicitara se va face cu respectarea Manualului de identitate vizuală al AMPOSDRU, atât în ceea ce priveşte conţinutul cât şi în ceea ce priveşte aprobarea prealabilă a materialului publicitar.

d). Roll-up COD CPV- 39294100-0
- personalizate cu elementele de identitate vizuala specifice conform Manualului de identitate vizuala POSDRU 2007-2013;
- policromie totala ;
- dimensiune : 200 x 100 cm ;
- cantitate : 6 buc.


e). Mape COD CPV- 79800000-2
-personalizate cu elementele de identitate vizuala specifice conform Manualului de identitate vizuala POSDRU 2007-2013 ;
- format A4, imprimare policromie fata-verso, carton dublu cretat 250 g/mp;
- cotor 7 mm dublu biguit;
- buzunar biguit la interior cu decupaj pentru format carte de vizita;
- capacitate: 50-60 coli;
- tiraj: 600 de exemplare;

f). Pix-uri COD CPV- 79342200-5
 - personalizate cu elementele de identitate vizuala specifice conform Manualului de identitate vizuala POSDRU 2007-2013 ;
 - o singura culoare – de preferat alb;
 - forma rotunda;
 - mecanism de deschidere prin apasare/rasucire;
 - mina pix- 0,7 mm - albastru;
 - cantitate: 1000 de buc. ;

g). Etichete autocolante COD CPV- 30192800-9
-personalizate cu elementele de identitate vizuala specifice conform Manualului de identitate vizuala POSDRU 2007-2013;
- format 90 x 50 mm ;
- policromie ;
- mod de prindere- lipire ;
- tiraj 25 exemplare.

h). afise format A3 COD CPV- 22462000-6
- personalizate cu elementele de identitate vizuala specifice conform Manualului de identitate vizuala POSDRU 2007-2013;
- policromie;
- tiraj: 200 de exemplare

Valoarea estimata a achizitiei este de 40.950 lei (cu TVA inclus)

Denumire
Cantitate
Pret unitar
(TVA inclus)
Pret total
(TVA inclus)
comunicate presa
4
1.000
4.000,00
conferinte de presa
2
4.000
8.000,00
spot TV cu difuzare locala Valcea si Arges (1+1)
2
10.000
20.000,00
roll-up
6
400
2.400,00
mape
600
4
2.400,00
pix
1.000
2,5
2.500,00
etichete autocolante
25
2
50,00
afise format A3
200
8
1.600,00
Total cheltuieli informare si publicitate


40.950,00



Condiţii privind livrarea:
Livrarea va începe la ordinul Achizitorului. Livrarea se va face la sediul Achizitorului din loc. Piteşti, hotel Muntenia, mezanin, Sala Mare, judeţul Argeş.

Termenul maxim de livrare de la ordinul de începere al reprezentantului Achizitorului este de maxim 10 zile.


Condiţii privind plata:
Plata se va efectua cu ordin de plată în termen de 60 de zile de la data recepţiei bunurilor.

Mai multe informaţii referitoare la procedura de achiziţie se pot obţine de la:

Persoană de contact:
 Cleopatra Negoi - responsabil tehnic
tel: 0755.112.380, fax. 0318.05.25.99
E-mail: cleo.negoi@candcgroup.ro

 Ionuţ Bunea - responsabil financiar
Telefon: 0752.26.26.98, fax: 0318.05.25.98
E-mail: buneai@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu