miercuri, 1 aprilie 2015

Anunt achizitie „SERVICII DE INFORMARE ŞI CONSILIERE PROFESIONALĂ”


 


DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI
(SPECIFICAŢII TEHNICE MINIME)
pentru achiziţia de

SERVICII DE INFORMARE ŞI CONSILIERE PROFESIONALĂ
Cod CPV: 79998000-6 (Servicii de consiliere profesională)


Achizitor:
SC C&C GRUP SRL
în calitate de partener 1 în cadrul proiectului
„Recalificarea – o şansă pentru viitor în fostele zone industrializate“




Contract de finanţare nr. POSDRU/83/5.1./S/153069

Sursa de finanţare: Fondul Social European, Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, AXA PRIORITARĂ 5 Promovarea măsurilor active de ocupare, Domeniul major de intervenţie 5.1. Dezvoltarea şi implementarea măsurilor active de ocupare şi din fonduri proprii.



I. INFORMAŢII GENERALE

I.1. Informaţii privind achizitorul:
Denumirea beneficiarului: SC C&C GRUP SRL
Adresa: loc. Bucureşti, Bd. Eroii Sanitari nr. 35, et. 2, sector 5, cod poştal 050471
Telefon: 031-805.25.98; Fax: 031-805.25.99
Persoane de contact:
Cleopatra Negoi – responsabil tehnic
Telefon: 031-805.25.98; Fax: 031-805.25.99; E-mail: cleo.negoi@candcgroup.ro
Ionuţ Bunea – responsabil financiar
Telefon: 031-805.25.98; Fax: 031-805.25.99; E-mail: ionuţ.bunea@candcgroup.ro

I.2. Scopul aplicării procedurii
Achizitorul invită persoanele juridice şi/sau fizice autorizate interesate să depună oferta în vederea atribuirii contractului de achiziţie de servicii de informare şi consiliere profesională şi consultanta in plasarea la locul de muncă.

I.3. Modalitatea de obţinere a documentaţiei pentru ofertanţi:

Documentaţia este ataşată prezentei invitaţii de participare.

Mai multe informaţii despre procedură se pot obţine prin solicitare către persoanele de contact menţionate la secţiunea I.1. Informaţii privind achizitorul, solicitarile de clarificari se primesc până la data de 02.04.2015.
Răspuns la clarificările primite se transmit până la data de 06.04.2015.

I.4. Termenul limita de primire a ofertelor
Data limită de primire a ofertelor este 15.04.2015, ora 12.00.
Ofertele se transmit la adresa beneficiarului proiectului - Asociaţia Justiţie Până la Capăt - din loc. Piteşti, str. Munteniei nr. 1, Hotel Muntenia, mezanin, Sala Mare, jud. Argeş.
Telefon: 0763-606.326; Fax: 031-816.46.78; E-mail: ong.justitiepanalacapat@yahoo.ro.

I.5. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor
Ofertele se vor deschide la sediul beneficiarului proiectului - Asociaţia Justiţie Până la Capăt - din loc. Piteşti, str. Munteniei nr. 1, Hotel Muntenia, mezanin, Sala Mare, jud. Argeş in data de 15.04.2015 ora 13:00.
Telefon: 0763-606.326; Fax: 031-816.46.78; E-mail: ong.justitiepanalacapat@yahoo.ro.

I.6. Bugetul alocat: 181.451,62 lei fără TVA, fonduri asigurate din bugetul proiectului.

I.7. Procedura de achiziţie utilizată: Procedura simplificată aplicabilă beneficiarilor privaţi, aprobată prin Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1120/2013.

I.8. Legislaţie aplicabilă:
Atribuirea contractului de achiziţie publică se realizează în conformitate cu prevederile următoarelor acte normative:
1. Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1120/2013;
2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Ordinul Comun Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale nr. 1.117/2010 şi Ministerul Finanţelor Publice nr. 2.170/2010;
5. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare.

I.9. Garanţii solicitate
a) Garanţie de participare
Cuantumul garanţiei de participare este de 3.500,00 lei.
Garanţia de participare se constituie prin virament bancar în contul RO77PIRB42017089511001000 deschis la PiraeusBank sau printr-un instrument de garantare emis în condiţiile legii de o societate bancară ori de o societate de asigurări, care se prezintă în original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.

Perioada de valabilitate a garanţiei de participare: 60 de zile.

În cazul ofertanţilor care se regăsesc în categoria IMM-urilor conform Legii nr. 346/2004 (făcând dovada
în acest sens – Declaraţie pe proprie răspundere), garanţia de participare se constituie în procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Ofertele neînsoţite de garanţia de participare, astfel cum a fost solicitat în documentaţia de atribuire, vor fi respinse.

b) Garanţie de bună execuţie
Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului de servicii: 10% din valoarea de atribuire a contractului, fără TVA.
Garanţia de bună execuţie devine anexă la contract şi se poate constitui printr-una din modalităţile de mai jos:
- instrument de garantare emis în condiţiile legii de o societate bancară sau de o societate de asigurări,
- depunerea la casieria autorităţii contractante a sumei în numerar,
- reţineri succesive din sumele datorate pentru facturi parţiale. În acest caz, contractantul are obligaţia de a deschide un cont la dispoziţia autorităţii contractante, la o bancă agreată de ambele părţi. Suma iniţială care se depune de către contractant în contul de disponibil astfel deschis nu trebuie să fie mai mică de 0,5% din preţul contractului. Pe parcursul îndeplinirii contractului, autoritatea contractantă urmează să alimenteze acest cont de disponibil prin reţineri succesive din sumele datorate şi cuvenite contractantului până la concurenţa sumei stabilite drept garanţie de bună execuţie în documentaţia de atribuire.

În cazul ofertanţilor care se regăsesc în categoria IMM-urilor conform Legii nr. 346/2004 (făcând dovada
în acest sens – Declaraţie pe proprie răspundere), garanţia de bună execuţie se constituie în procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.

Garanţia de bună execuţie se va elibera/restitui în cel mult 14 zile de la data îndeplinirii de către contractant a obligaţiilor asumate prin contract, dacă acesta nu a ridicat până la acea dată pretenţii asupra ei.

II. DOCUMENTELE PENTRU CALIFICAREA OFERTANŢILOR

În vederea calificării, ofertanţii depun obligatoriu următoarele documente:

II. 1) DOCUMENTE DE ELIGIBILITATE

1. Certificat de înregistrare emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului/Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor (documente echivalente pentru ofertanţii externi/persoane fizice autorizate) cu datele de identificare ale ofertantului, în copie conform cu originalul”.
2. Certificat constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului (instituţii echivalente pentru furnizorii externi) pentru persoane juridice sau echivalent pentru persoanele fizice autorizate, în original, copie legalizată sau copie conform cu originalul.
Informaţiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la data limită de depunere a ofertelor.
Obiectul contractului de achiziţie trebuie aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator al ofertantului sau în obiectul de activitate evidențiat în documentele specifice pentru persoanele fizice autorizate.
De asemenea, din document trebuie să reiasă asociaţii şi administratorul/administratorii societăţii, componenţa consiliului de administraţie/organului de conducere sau supervizare, acţionarii majoritari în vederea verificării aspectelor declarate în documentele referitoare la conflictul de interese.
În cazul asocierilor se vor depune de către fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizează.
3. Dovada autorizării ca furnizor servicii de informare şi consiliere, conform HG nr. 277/2002 cu modificările şi completările ulterioare, în copie „conform cu originalul”, semnată şi ştampilată. Autorizaţia trebuie să fie valabilă până la sfârşitul duratei contractului. În caz contrar, prestatorul trebuie să completeze o declaraţie pe proprie răspundere va obţine prelungirea acreditării şi nu va bloca derularea contractului.
4. Declaraţia privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.
5. Declaraţia privind eligibilitatea.
6. Declaraţie pe proprie răspundere nu se află în niciuna din situaţiile  care  generează conflict de interese conform art. 14 şi art.15 din OUG nr. 66/2011.

II. 2) OFERTA TEHNICĂ

Oferta tehnică va cuprinde descrierea tehnică a serviciului, astfel încât achizitorul să poată determina conformitatea cu obiectul achiziţiei şi cerinţele tehnice minime obligatorii.
Prin oferta tehnica depusă, ofertantul are obligaţia de a face dovada conformităţii serviciilor care urmează a fi furnizate cu cerinţele prevăzute la cap. V. DESCRIEREA SPECIFICAȚIILOR TEHNICE – CAIET DE SARCINI.
Ofertantul trebuie prezinte un comentariu, articol cu articol, al specificaţiilor tehnice conţinute la cap. V. DESCRIEREA SPECIFICAȚIILOR TEHNICE – CAIET DE SARCINI, prin care se demonstreze corespondenţa serviciilor prezentate în oferta tehnica, cu specificaţiile respective.
In cadrul ofertei tehnice ofertantul va prezenta metodologia de informare şi consiliere a persoanelor din grupul ţintă a proiectului (450 de persoane).


II. 3) OFERTA FINANCIARĂ

Oferta financiară va fi prezentată conform modelului din secţiunea „FORMULARE OBLIGATORII”.
Oferta financiară va fi exprimată în lei, cu precizarea separată a TVA-lui aferent.
Ofertantul va avea în vedere la stabilirea preţului ofertei: cheltuielile cu personalul (onorariul, salariu sau orice formă stabilită de operatorul economic), cheltuielile pentru consumabile, servicii de printare, servicii de multiplicare, cheltuielile cu transportul personalului propriu în teritoriu, cheltuielile de cazare şi diurna, cheltuieli cu impozitele şi contribuţiile legale de orice natură în legătură cu obiectul contractului, oricare alt gen de cheltuieli care concură la desfăşurarea şi finalizarea în condiţii legale şi de calitate a serviciilor furnizate etc.

Achizitorul va pune la dispoziţie spaţiul necesar desfăşurării activităţii de consiliere.

III. MODUL DE PREZENTARE A OFERTELOR

Oferta va fi transmisă în plic închis şi sigilat.
Plicul exterior va conţine 3 plicuri:
- plic 1: Documente de eligibilitate
- plic 2: Oferta tehnică
- plic 3: Oferta financiară
Limba de redactare – toate documentele vor fi redactate în limba română.
Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile.
Adresa la care se depune oferta:
Asociaţia Justiţie Până la Capăt
Loc. Piteşti, str. Munteniei nr. 1, Hotel Muntenia, mezanin, Sala Mare, jud. Argeş  
Telefon: 0763-606.326; Fax: 031-816.46.78; E-mail: ong.justitiepanalacapat@yahoo.ro.

Număr de exemplare în care va fi prezentată oferta: 1 exemplar original şi 1 copie.

Documentele care vor fi prezentate în copie vor purta inscripţia «CONFORM CU ORIGINALUL», precum şi semnătura autorizată, însoţită de ştampila unităţii, unde este cazul.
Orice ştersătură, adăugare, interliniere sau scris peste cel anterior este validă doar dacă este vizată de persoana autorizată să semneze documentele.
Documentele ofertei vor fi numerotate, îndosariate şi vor avea un opis al documentelor prezentate.
Documentele ofertei vor fi depuse în plic închis şi sigilat, însoţit de Scrisoarea de înaintare, conform modelului anexat.

Plicul trebuie să fie marcat cu adresa achizitorului şi cu inscripţia „A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA 15.04.2015, ora  13:00”.

În cazul în care documentele de eligibilitate obligatorii, din plicul 1 (Certificat de înregistrare, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, Dovada autorizării ca furnizor servicii informare şi consiliere profesională, Declaraţia privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/ 2006, Declaraţie privind eligibilitatea, Declaraţie privind conflictul de interese) lipsesc sau sunt neconforme, ofertantul va fi descalificat.
Ataşat plicului exterior sigilat, la vedere, se va prezenta Scrisoarea de înaintare.

Preturile vor rămâne ferme pe toată durata contractului.
Nu se acceptă ofertă alternativă.

Modalitate de plată: Plata facturii se va face în termen de maxim 60 de zile de la emiterea şi comunicarea ei (factura se consideră comunicată prin înregistrarea la sediul achizitorului).
Factura va fi emisă numai după semnarea Procesului verbal de recepţie a serviciilor prestate de către ambelele părţi.
Plata se va face exclusiv pentru persoanele care au fost informate şi consiliate profesional pentru care s-a depus documentaţie justificativă solicitată de Achizitor. Plata se va face prin virament bancar în contul indicat de prestator.

Posibilitatea retragerii sau modificarii ofertei:
Orice ofertant are dreptul de a-şi modifica sau de a-şi retrage oferta numai înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertei şi numai printr-o solicitare scrisă în acest sens. Achizitorul nu este răspunzător în cazul în care ofertantul depune noua ofertă, modificată, însă aceasta ajunge la achizitor dupa data şi ora limită, stabilită în documentaţia de atribuire. O astfel de oferta va fi considerată ca întarziată şi prin urmare respinsă, urmând a se pastra la sediul achizitorului.
Ofertantul nu are dreptul de a-şi retrage sau de a-şi modifica oferta dupa expirarea datei limită stabilite pentru depunerea ofertelor, sub sancţiunea descalificarii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.
Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majora, cad în sarcina ofertantului.
Oferta depusă la o altă adresă a achizitorului decât cea stabilită in anunţ/documentaţia de atribuire sau care este primita de către achizitor după expirarea datei si orei limita de depunere nu se ia în considerare.

Posibilitatea depunerii de contestaţii: Contestaţiile împotriva deciziei achizitorului de atribuire a contractului de achiziţie se depun în termen de maximum 2 zile de la data comunicării rezultatului procedurii către toţi ofertanţii participanţi, la adresa la care a fost depusă oferta şi prin aceeaşi modalitate. Contestaţiile vor fi soluţionate de o comisie numită prin decizie, în maxim 5 zile de la data depunerii contestaţiei.



IV. EVALUAREA OFERTELOR

Criteriul de atribuire a contractului: Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic

Factori de evaluare
Puncte
Detalii privind aplicarea factorilor de evaluare
Preţul ofertei
financiare, fără T.V.A.
30 puncte
Punctajul pentru factorul de evaluare
 Preţul ofertei financiare se acordă astfel:
a) pentru cel mai scăzut preţ dintre preţurile ofertelor admisibile se acordă 35 puncte (preţ minim)
b) pentru alt preţ (punctaj financiar n) decât cel de la punctul a) se acordă punctajul astfel:
    preţ minim
     furnizor
Punctaj financiar n  = -------------------- x 30
                                    preţ furnizor n
Preţ ofertă tehnică,
fără T.V.A.
70 puncte
Punctajul tehnic se va calcula astfel:
Oferta tehnică cea mai bună primeşte maxim de puncte (70).
Punctajul pentru celelalte oferte se calculează proporţional.
Punctajul pentru factorul de evaluare
Preţul ofertei tehnice se acordă astfel:
Numărul de persoane evaluate aptitudinal, informate şi consiliate în carieră, instruite în căutarea unui loc de muncă, în perioada 2011-2014 – dovedite cu documente
a) pentru cel mai mare număr de persoane evaluate se acordă 70 puncte
b) pentru alt număr de persoane evaluate decât cel de la punctul a) se acordă punctajul astfel:
nr. de pers evaluate
Punctaj financiar n = ---------------------------------------    x 70
             Cel mai mare nr. pers evaluate de la pct a)
Total
100
Punctajul maxim ce poate fi obţinut de către un operator economic, cumulat pe propunerea financiară şi pe propunerea tehnică este de maxim 100 (o sută) de puncte.
Punctajul total se calculează astfel:
P total = P tehnic + P financiar, unde
P tehnic = pret oferta tehnica
P financiar = pret oferta financiara

Comisia de selecţie va întocmi clasamentul ofertelor în ordinea descrescătoare a punctajelor obţinute. Câştigătorul va fi ofertantul cu cel mai mare punctaj.




V. DESCRIEREA SPECIFICAȚIILOR TEHNICE – CAIET DE SARCINI

Contextul organizării procedurii:

Titlul proiectului: POSDRU 183/5.1./S/153069 „Recalificarea – o şansă pentru viitor în fostele zone industrializate”.

Obiectivul general al proiectului
Creşterea ratei de ocupare în regiunile Sud Muntenia şi Sud Vest Oltenia şi facilitarea accesului pe piaţa muncii a şomerilor, cu accent pe şomerii de lungă durată şi a persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă din fostele zone industrializate ale celor două regiuni.

Obiectivele specifice ale proiectului vizează:
OS1: Să mărească oportunităţile de integrare/reintegrare pe piaţa muncii a unui număr de 139 şomeri de lungă durată şi 311 persoane aflate în căutarea unui loc de muncă, provenind din zonele foste industrializate din judeţele Argeş şi Vâlcea.
OS2: Să faciliteze accesul la informare şi consiliere profesională şi plasare pe piaţa muncii a unui număr de 139 şomeri de lungă durată şi 311 persoane aflate în căutarea unui loc de muncă în vederea dezvoltării reponsabilităţii faţă de propria carieră profesională, îmbunătăţirii capacităţii de autoprezentare şi creşterii gradului de informare asupra oportunităţilor locale.
OS3: Să faciliteze accesul la formare profesională a unui număr de 139 şomeri de lungă durată şi 311 persoane aflate în căutarea unui loc de muncă în vederea creşterii gradului de ocupare şi calificare şi favorizării creşterii economice viitoare a celor două regiuni.

Descrierea activităţii din cadrul proiectului în cadrul căreia vor fi derulate serviciile de informare şi consiliere profesională:
-          Activităţi de informare şi consiliere profesională şi consultanţă în vederea plasării pe piaţa muncii pentru 450 de persoane în regiunile Sud Muntenia şi Sud Vest Oltenia în vederea stabilirii profilului şi necesităţii cursului pentru fiecare participant.
-          Activitatea de informare şi consiliere profesională şi consultanţă în vederea plasării pe piaţa muncii se va desfăşura în judeţul Argeş – localitatea Piteşti şi în judeţul Vâlcea – localitatea Râmnicu Vâlcea.

I.                    Specificaţii tehnice minime:

1.
PARAMETRII TEHNICI AI SERVICIILOR

serviciile prestate trebuie să fie autorizate legal – furnizorii trebuie să fie acreditaţi pentru prestarea serviciilor conform HG nr. 277/21.03.2002 de către MMSSF-ANOFM, prin AJOFM sau ANOFM Bucureşti;
beneficiarii serviciilor – 450 de subiecţi, reprezentanţi ai grupului ţintă, care urmează a fi consiliaţi şi informaţi în ceea ce priveşte cariera şi mediaţi pe piaţa muncii, începând de la data semnării contractului, astfel:
a)       consiliere şi informare în ceea ce priveşte cariera: în termen de 30 de zile de la semnarea contractului de prestări servicii;
b)       consultanta privind plasarea pe piaţa muncii: începe după terminarea cursurilor de formare profesională, cursuri ce durează 6 luni. Cursurile de formare profesională nu fac obiectul prezentei proceduri de achiziţie.
locaţia prestării serviciilor
- Locaţia unde se desfăşoară prestarea serviciilor de informare şi consiliere profesională cade în sarcina Prestator şi va fi adusă la cunoştinţă beneficiarului în termen de 10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii. În acest sens se va ţine cont de faptul că majoritatea persoanelor din grupul ţintă au domiciliul în localităţile Piteşti (jud. Argeş) şi Rm. Vâlcea (jud. Vâlcea).
- Consilierea şi informarea profesională va fie efectuată pentru 450 de persoane identificate şi selectate de beneficiar în judetele Argeş şi Vâlcea, activitate realizată în cadrul proiectului „Recalificarea – o şansă pentru viitor în fostele zone industrializate”;
durata contractului de prestare de servicii – durata este de la data semnării contractului şi până la finalizarea proiectului
termene pentru prestarea serviciilor - serviciile de informare şi consiliere profesională şi consultanţă în vederea plasării piaţa muncii se vor iniţia şi se vor derula în perioadele stabilite de beneficiar şi comunicate furnizorului;
cerinţe de prestare a serviciilor:
-          asigurarea de către prestator a condiţiilor tehnico-organizatorice şi metodologice pentru derularea simultană în diferite localităţi a oricărui număr de activităţi impuse de necesitatea implementării optime şi în timp a proiectului;
-          prestatorul va pune la dispoziţia achizitorului întreaga documentaţie realizată pentru cele 450 de persoane din grupul ţintă solicitată prin proiect pentru serviciile prestate;
-          orice alt document justificativ solicitat de Autoritatea de Management POSDRU în legătură cu activitatea de informare şi consiliere profesională şi consultanţă în vederea plasării pe piaţa muncii, prestată.
-          utilizarea de instrumente de informare şi consiliere profesională de actualitate, adaptate la specificul grupului ţintă şi cerinţele de consiliere în carieră;
-          prestatorul trebuie să întocmească şi să furnizeze toate documentaţiile necesare proiectului pentru serviciile de informare şi consiliere profesională şi consultanţă în vederea plasării pe piaţa muncii derulate, în conformitate cu prevederile legale de certificare şi cu cerinţele achizitorului generate de procedurile Proiectului POSDRU;
Prestatorul va accepta anexe deschise la contract privind: serviciile ce se vor derula, numărul de subiecti consiliati pe serii, perioada derulării.

2.
PARAMETRII DE PERFORMANŢĂ ŞI TEHNICI AI PRESTATORILOR DE SERVICII

Exercitarea capacităţii profesionale:
- prestatorul de servicii trebuie să aibă în obiectul de activitate un cod CAEN corespunzător obiectului contractului sau prevazut în statut activitatea de informare şi consiliere profesională şi mediere pe piaţa muncii in cazul ONG-urilor;
- prestatorii de servicii pot fi numai furnizori acreditaţi conform HG nr. 277/21.03.2002 de către MMSSF-ANOFM, prin AJOFM sau AMOFM Bucureşti;
caracteristicile, calitatea, natura, conţinutul serviciilor prestate - prestatorul trebuie să prezinte concret metodologia de informare şi consiliere profesională şi consultanţă în vederea plasării pe piaţa muncii ce va fi utilizată;
capacitatea tehnică, profesională economică a prestatorului de servicii, evidenţiată prin:
-          numărul persoanelor consiliate şi informate în ceea ce priveşte cariera în ultimii 3 ani - Declaraţie pe propria răspundere;
-          prestatorul va prezenta la ofertare CV-urile semnate și datate, în original a minim 5 specialişti (personal de specialitate cu studii socio-umane sau persoane care detin diploma de absolvire a cursului de formare profesionala de Consilier orientare privind cariera, copie conform cu originalul)
-          media cifrei de afaceri a prestatorului pe ultimii trei ani financiari incheiati (2011, 2012, 2013) – mimim 300.000 lei;
-          experienţă similară
Pentru a dovedi experienţa similară, ofertanţii depun obligatoriu următoarele documente:
Lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani - Declaraţie pe propria răspundere.
Prezentarea în copie certificată „Conform cu originalul” a unor documente relevante care să ateste realizarea a minimum 1 maximum 3 contracte de prestări servicii de natură similară prestat în ultimii 3 ani, contracte / documente relevante din care trebuie sa reiasa numarul de persoane consiliate, informate.


II.                  Structura serviciilor solicitate:
Nr. crt.
Descrierea serviciilor solicitate
Cantitate (număr persoane)
1
Servicii de informare şi consiliere profesională, constând în expuneri, activităţi de grup, aplicarea de chestionare, modele de documentaţii specifice activităţilor de  informare şi consiliere profesională, realizarea de materiale suport pentru activitatea de informare şi consiliere profesională:

Activităţile se vor desfăşura în grup şi individual, astfel:
1. Activităţi de  informare şi consiliere privind cariera profesională, prin aplicare de chestionare de interese,  fişe de lucru privind conştientizarea intereselor proprii, abilităţilor.
2. Activităţi de autoevaluare psiho-aptitudinală şi a trăsăturilor de personalitate, prin:
2.1.- Aplicarea unei baterii de teste/probe, pe grupuri şi individual
2.2. – Elaborarea fiselor personale de informare si consiliere profesionala, pentru beneficiari, pe baza rezultatelor obtinute la probele aplicate si formularea recomandarilor pentru orientarea catre diferite meserii de pe piata muncii
3. Prezentarea  modelului de CV european, modelelor de scrisori de intentie.
4. Consultanţă în vederea plasării pe piaţa muncii.
450
Subiecţi

III. Personal specializat

Prestatorul va prezenta lista experţilor cheie propuşi pentru implementarea contractului.
Ofertantul trebuie să dispună de o echipă de minim 5 experţi cheie/principali care să fie în măsură să demonstreze ca posedă individual calificările, abilităţile şi experienţa profesională descrise în continuare:
a)       1 expert coordonator – experienţă profesională generală: minim 3 ani
b)      2 experţi responsabili cu consilierea – experienţă profesională psihologie: minim 3 ani
c)       2 experţi responsabili cu informarea – experienţă  profesională generală: minim 2 ani

Pentru fiecare persoană din lista experţilor cheie propuşi, se va prezenta CV-ul semnat și datat, în original și declaraţia de disponibilitate, în original.
(personal de specialitate cu studii socio-umane sau persoane care detin diploma de absolvire a cursului de formare profesionala de Consilier orientare privind cariera – copie conform cu originalul)



VI. FORMULARE OBLIGATORII

 

Secţiunea VI. conţine formularele destinate, pe de o parte, să faciliteze elaborarea şi prezentarea ofertei şi a documentelor care o însoţesc şi, pe de altă parte, să permită comisiei de evaluare examinarea şi evaluarea rapidă şi corectă a tuturor ofertelor depuse.
Fiecare ofertant care participă la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare are obligaţia de a prezenta formularele prevăzute în cadrul acestei secţiuni, completate în mod corespunzător şi semnate de persoanele autorizate.

 

 Procedura a fost publicata pe site-ul www.fonduri-ue.ro la sectiunea Achizitii privati la adresa:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu