DESCRIEREA
OBIECTULUI CONTRACTULUI
(SPECIFICAŢII
TEHNICE MINIME)
pentru achiziţia de
„SERVICII DE INFORMARE ŞI CONSILIERE PROFESIONALĂ”
Cod CPV: 79998000-6 (Servicii de consiliere profesională)
Achizitor:
SC C&C GRUP SRL
în calitate de partener 1 în cadrul proiectului
„Recalificarea – o şansă pentru viitor în fostele zone
industrializate“
Contract de finanţare nr. POSDRU/83/5.1./S/153069
Sursa de finanţare: Fondul Social European,
Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013,
AXA PRIORITARĂ 5 Promovarea măsurilor active de ocupare, Domeniul major de
intervenţie 5.1. Dezvoltarea şi implementarea măsurilor active de ocupare şi
din fonduri proprii.
I. INFORMAŢII GENERALE
I.1. Informaţii privind achizitorul:
Denumirea beneficiarului: SC C&C GRUP SRL
Adresa: loc. Bucureşti, Bd. Eroii
Sanitari nr. 35, et. 2, sector 5, cod poştal 050471
Telefon: 031-805.25.98;
Fax: 031-805.25.99
E-mail: office@candcgroup.ro
Persoane de contact:
Cleopatra Negoi –
responsabil tehnic
Telefon: 031-805.25.98; Fax:
031-805.25.99; E-mail: cleo.negoi@candcgroup.ro
Ionuţ Bunea – responsabil
financiar
Telefon: 031-805.25.98; Fax:
031-805.25.99; E-mail: ionuţ.bunea@candcgroup.ro
I.2. Scopul aplicării procedurii
Achizitorul invită
persoanele juridice şi/sau fizice autorizate interesate să depună oferta în
vederea atribuirii contractului de achiziţie de servicii de informare şi consiliere
profesională şi consultanta in plasarea
la locul de muncă.
I.3. Modalitatea de obţinere
a documentaţiei pentru ofertanţi:
Documentaţia este ataşată
prezentei invitaţii de participare.
Mai multe informaţii despre
procedură se pot obţine prin solicitare către persoanele de contact menţionate
la secţiunea I.1. Informaţii privind achizitorul, solicitarile de clarificari se primesc până la data de 02.04.2015.
Răspuns la clarificările
primite se transmit până la data de 06.04.2015.
I.4. Termenul limita de
primire a ofertelor
Data limită de primire a
ofertelor este 15.04.2015, ora 12.00.
Ofertele se transmit la adresa
beneficiarului proiectului - Asociaţia
Justiţie Până la Capăt - din loc. Piteşti, str. Munteniei nr. 1, Hotel Muntenia,
mezanin, Sala Mare, jud. Argeş.
Telefon: 0763-606.326; Fax: 031-816.46.78; E-mail: ong.justitiepanalacapat@yahoo.ro.
I.5. Data, ora şi locul
deschiderii ofertelor
Ofertele se vor deschide la
sediul beneficiarului proiectului - Asociaţia
Justiţie Până la Capăt - din loc. Piteşti, str. Munteniei nr. 1, Hotel
Muntenia, mezanin, Sala Mare, jud. Argeş in data de 15.04.2015 ora 13:00.
Telefon: 0763-606.326; Fax: 031-816.46.78; E-mail: ong.justitiepanalacapat@yahoo.ro.
I.6. Bugetul alocat: 181.451,62 lei fără
TVA, fonduri asigurate din bugetul proiectului.
I.7. Procedura de achiziţie utilizată: Procedura simplificată aplicabilă beneficiarilor privaţi, aprobată
prin Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1120/2013.
I.8. Legislaţie aplicabilă:
Atribuirea contractului de
achiziţie publică se realizează în conformitate cu prevederile următoarelor
acte normative:
1. Ordinul Ministrului
Fondurilor Europene nr. 1120/2013;
2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind
achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Hotărârea Guvernului nr.
925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului
nr. 34/2006 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările
ulterioare;
4. Ordinul Comun Ministerul
Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale nr. 1.117/2010 şi Ministerul Finanţelor
Publice nr. 2.170/2010;
5. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind
prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și
utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale aferente
acestora, cu modificările şi completările ulterioare.
I.9. Garanţii solicitate
a) Garanţie de participare
Cuantumul garanţiei de participare este de 3.500,00 lei.
Garanţia de participare se constituie prin virament bancar în contul RO77PIRB42017089511001000
deschis la PiraeusBank sau printr-un instrument de garantare emis în condiţiile
legii de o societate bancară ori de o societate de asigurări, care se prezintă
în original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de
atribuire. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie
prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea
ofertelor.
Perioada de valabilitate a garanţiei de
participare: 60 de zile.
În cazul ofertanţilor care se regăsesc în categoria IMM-urilor conform
Legii nr. 346/2004 (făcând dovada
în acest sens – Declaraţie pe proprie
răspundere), garanţia de participare se constituie în procent de 50% din
cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Ofertele neînsoţite de
garanţia de participare, astfel cum a fost solicitat în documentaţia de
atribuire, vor fi respinse.
b) Garanţie de bună execuţie
Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului de servicii: 10% din valoarea de atribuire a
contractului, fără TVA.
Garanţia de bună execuţie devine anexă la contract şi se poate constitui
printr-una din modalităţile de mai jos:
- instrument de garantare emis în condiţiile legii de o societate bancară
sau de o societate de asigurări,
- depunerea la casieria autorităţii contractante a sumei în numerar,
- reţineri succesive din sumele datorate pentru facturi parţiale. În acest
caz, contractantul are obligaţia de a deschide un cont la dispoziţia
autorităţii contractante, la o bancă agreată de ambele părţi. Suma iniţială
care se depune de către contractant în contul de disponibil astfel deschis nu
trebuie să fie mai mică de 0,5% din preţul contractului. Pe parcursul
îndeplinirii contractului, autoritatea contractantă urmează să alimenteze acest
cont de disponibil prin reţineri succesive din sumele datorate şi cuvenite
contractantului până la concurenţa sumei stabilite drept garanţie de bună
execuţie în documentaţia de atribuire.
În
cazul ofertanţilor care se regăsesc în categoria IMM-urilor conform Legii nr.
346/2004 (făcând dovada
în
acest sens – Declaraţie pe proprie
răspundere), garanţia de bună execuţie se constituie în procent de 50% din
cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garanţia de bună execuţie se va elibera/restitui în cel mult 14 zile de la
data îndeplinirii de către contractant a obligaţiilor asumate prin contract,
dacă acesta nu a ridicat până la acea dată pretenţii asupra ei.
II.
DOCUMENTELE PENTRU CALIFICAREA OFERTANŢILOR
În vederea calificării,
ofertanţii depun obligatoriu următoarele documente:
II. 1) DOCUMENTE DE ELIGIBILITATE
1.
Certificat de înregistrare emis de Oficiul
Naţional al Registrului Comerţului/Registrul
Asociaţiilor şi Fundaţiilor (documente echivalente pentru ofertanţii externi/persoane fizice autorizate) cu datele de identificare ale ofertantului, în copie „conform cu originalul”.
2.
Certificat constatator emis de Oficiul Naţional
al Registrului Comerţului (instituţii echivalente pentru furnizorii externi) pentru persoane juridice
sau echivalent pentru persoanele fizice autorizate, în original, copie legalizată sau copie „conform cu originalul”.
Informaţiile cuprinse în
certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la data limită de
depunere a ofertelor.
Obiectul contractului de achiziţie trebuie să aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator al ofertantului sau în
obiectul de activitate evidențiat în documentele specifice pentru persoanele
fizice autorizate.
De
asemenea, din document trebuie să reiasă asociaţii şi
administratorul/administratorii societăţii, componenţa consiliului de
administraţie/organului de conducere sau supervizare, acţionarii majoritari în
vederea verificării aspectelor declarate în documentele referitoare la
conflictul de interese.
În cazul asocierilor se
vor depune de către fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe
care o realizează.
3. Dovada autorizării ca furnizor servicii
de informare şi consiliere, conform
HG nr. 277/2002 cu modificările şi completările ulterioare, în copie „conform
cu originalul”, semnată şi
ştampilată. Autorizaţia trebuie să fie valabilă până la sfârşitul duratei
contractului. În caz contrar, prestatorul trebuie să completeze o declaraţie pe proprie răspundere că va obţine
prelungirea acreditării şi nu va bloca derularea contractului.
4. Declaraţia privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.
5.
Declaraţia privind eligibilitatea.
6.
Declaraţie pe proprie răspundere că nu se află în niciuna
din situaţiile care
generează
conflict de interese conform art. 14 şi art.15 din OUG nr. 66/2011.
II. 2) OFERTA
TEHNICĂ
Oferta
tehnică va cuprinde descrierea tehnică a
serviciului, astfel încât achizitorul să poată determina conformitatea cu obiectul
achiziţiei şi cerinţele
tehnice minime obligatorii.
Prin oferta tehnica depusă, ofertantul are obligaţia de a face dovada conformităţii serviciilor care urmează a fi furnizate cu cerinţele prevăzute
la cap. V. DESCRIEREA SPECIFICAȚIILOR TEHNICE – CAIET DE SARCINI.
Ofertantul trebuie
să prezinte un comentariu, articol cu articol,
al specificaţiilor tehnice conţinute la cap. V. DESCRIEREA SPECIFICAȚIILOR
TEHNICE – CAIET DE SARCINI, prin care să se demonstreze corespondenţa serviciilor prezentate în oferta tehnica, cu specificaţiile respective.
In cadrul ofertei tehnice ofertantul va prezenta metodologia de informare şi consiliere
a persoanelor din grupul ţintă a proiectului (450 de persoane).
II. 3) OFERTA FINANCIARĂ
Oferta financiară va fi prezentată conform modelului
din secţiunea „FORMULARE OBLIGATORII”.
Oferta
financiară va fi exprimată în lei, cu precizarea separată a TVA-lui aferent.
Ofertantul va avea în
vedere la stabilirea preţului
ofertei: cheltuielile cu personalul (onorariul, salariu sau orice formă stabilită de operatorul economic), cheltuielile pentru consumabile, servicii de printare, servicii de
multiplicare, cheltuielile cu
transportul personalului propriu
în teritoriu, cheltuielile de cazare şi diurna, cheltuieli cu impozitele şi contribuţiile legale
de orice natură în legătură cu obiectul contractului, oricare alt
gen de cheltuieli care concură la desfăşurarea şi finalizarea în
condiţii legale şi de calitate a serviciilor furnizate
etc.
Achizitorul va pune la dispoziţie spaţiul necesar desfăşurării
activităţii de consiliere.
III.
MODUL DE PREZENTARE A OFERTELOR
Oferta va fi transmisă
în plic închis şi sigilat.
Plicul exterior
va conţine 3 plicuri:
- plic
1: Documente de eligibilitate
- plic 2: Oferta
tehnică
-
plic 3: Oferta financiară
Limba de redactare – toate
documentele vor fi redactate în limba română.
Perioada de valabilitate a
ofertelor: 60 de zile.
Adresa la care se depune oferta:
Asociaţia Justiţie Până la
Capăt
Loc. Piteşti, str. Munteniei
nr. 1, Hotel Muntenia, mezanin, Sala Mare, jud. Argeş
Telefon: 0763-606.326; Fax: 031-816.46.78; E-mail: ong.justitiepanalacapat@yahoo.ro.
Număr de exemplare în care va fi prezentată oferta:
1 exemplar original şi 1 copie.
Documentele care vor fi
prezentate în copie vor purta inscripţia «CONFORM CU ORIGINALUL», precum şi
semnătura autorizată, însoţită de ştampila unităţii, unde este cazul.
Orice ştersătură, adăugare,
interliniere sau scris peste cel anterior este validă doar dacă este vizată de
persoana autorizată să semneze documentele.
Documentele ofertei vor fi
numerotate, îndosariate şi vor avea un opis al documentelor prezentate.
Documentele ofertei vor fi
depuse în plic închis şi sigilat, însoţit de Scrisoarea de înaintare, conform modelului anexat.
Plicul trebuie să fie marcat
cu adresa achizitorului şi cu inscripţia „A
NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA 15.04.2015, ora
13:00”.
În cazul în care documentele de eligibilitate obligatorii, din plicul 1 (Certificat de înregistrare,
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, Dovada autorizării ca furnizor servicii
informare şi consiliere
profesională, Declaraţia privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/ 2006, Declaraţie
privind eligibilitatea, Declaraţie privind conflictul de interese) lipsesc sau sunt neconforme, ofertantul va fi descalificat.
Ataşat
plicului exterior sigilat, la vedere, se va prezenta
Scrisoarea de înaintare.
Preturile vor rămâne ferme pe toată durata contractului.
Nu se acceptă ofertă alternativă.
Modalitate de plată: Plata facturii
se va face în termen de
maxim 60 de zile de la emiterea
şi comunicarea ei (factura se consideră comunicată prin înregistrarea la sediul
achizitorului).
Factura va fi emisă numai după semnarea Procesului verbal de recepţie a serviciilor prestate de către ambelele părţi.
Plata se va face
exclusiv pentru persoanele care au fost informate
şi consiliate profesional pentru care s-a depus
documentaţie justificativă solicitată
de Achizitor. Plata se va face prin virament bancar în
contul indicat de prestator.
Posibilitatea retragerii
sau modificarii ofertei:
Orice ofertant are dreptul de
a-şi modifica sau de a-şi retrage oferta numai înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertei şi numai printr-o solicitare scrisă în acest sens. Achizitorul nu este răspunzător în cazul în care ofertantul depune noua ofertă, modificată, însă aceasta
ajunge la achizitor
dupa data şi ora limită,
stabilită în documentaţia de atribuire. O astfel
de oferta va fi considerată ca întarziată şi prin urmare
respinsă, urmând a se pastra la sediul achizitorului.
Ofertantul nu are dreptul de a-şi retrage sau de a-şi modifica
oferta dupa expirarea datei limită stabilite pentru depunerea
ofertelor, sub sancţiunea descalificarii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.
Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forţa majora, cad în sarcina
ofertantului.
Oferta depusă la
o altă adresă a achizitorului decât cea stabilită
in anunţ/documentaţia de atribuire sau care este primita de către achizitor după expirarea datei si orei limita de depunere nu se ia în considerare.
Posibilitatea depunerii de
contestaţii: Contestaţiile împotriva deciziei achizitorului de
atribuire a contractului de achiziţie se depun în termen de maximum 2 zile de
la data comunicării rezultatului procedurii către toţi ofertanţii participanţi,
la adresa la care a fost depusă oferta şi prin aceeaşi modalitate.
Contestaţiile vor fi soluţionate de o comisie numită prin decizie, în maxim 5
zile de la data depunerii contestaţiei.
IV.
EVALUAREA OFERTELOR
Criteriul de atribuire a
contractului: Oferta cea mai avantajoasă
din punct de vedere economic
Factori de evaluare
|
Puncte
|
Detalii privind aplicarea factorilor de evaluare
|
Preţul ofertei
financiare, fără T.V.A.
|
30 puncte
|
Punctajul pentru factorul de evaluare
Preţul ofertei financiare se
acordă astfel:
a) pentru cel mai scăzut preţ dintre preţurile
ofertelor admisibile se acordă 35 puncte (preţ minim)
b) pentru alt preţ (punctaj financiar n) decât cel de
la punctul a) se acordă punctajul astfel:
preţ minim
furnizor
Punctaj financiar n
= -------------------- x 30
preţ furnizor n
|
Preţ ofertă tehnică,
fără T.V.A.
|
70 puncte
|
Punctajul
tehnic se va calcula astfel:
Oferta tehnică cea mai bună primeşte maxim de puncte (70).
Punctajul pentru celelalte oferte se calculează proporţional.
Punctajul pentru factorul de evaluare
Preţul ofertei tehnice se acordă astfel:
Numărul de persoane evaluate
aptitudinal, informate şi consiliate în carieră, instruite în căutarea unui
loc de muncă, în perioada 2011-2014 – dovedite cu documente
a) pentru cel mai mare număr de persoane evaluate se
acordă 70 puncte
b) pentru alt număr de persoane evaluate decât cel de
la punctul a) se acordă punctajul astfel:
nr. de
pers evaluate
Punctaj financiar n = --------------------------------------- x 70
Cel mai mare nr. pers evaluate de la pct a)
|
Total
|
100
|
Punctajul maxim ce poate fi obţinut de către un operator economic,
cumulat pe propunerea financiară şi pe propunerea tehnică este de maxim 100 (o
sută) de puncte.
Punctajul
total se calculează astfel:
P total = P tehnic + P financiar, unde
P tehnic = pret oferta tehnica
P financiar = pret oferta financiara
|
Comisia de selecţie va întocmi clasamentul ofertelor în
ordinea descrescătoare a punctajelor obţinute. Câştigătorul va fi ofertantul cu
cel mai mare punctaj.
V. DESCRIEREA SPECIFICAȚIILOR TEHNICE – CAIET DE SARCINI
Contextul organizării
procedurii:
Titlul proiectului: POSDRU 183/5.1./S/153069 „Recalificarea
– o şansă pentru viitor în fostele zone industrializate”.
Obiectivul general al proiectului
Creşterea ratei de ocupare în regiunile Sud Muntenia şi
Sud Vest Oltenia şi facilitarea accesului pe piaţa muncii a şomerilor, cu
accent pe şomerii de lungă durată şi a persoanelor aflate în căutarea unui loc
de muncă din fostele zone industrializate ale celor două regiuni.
Obiectivele specifice ale proiectului vizează:
OS1: Să mărească oportunităţile de integrare/reintegrare
pe piaţa muncii a unui număr de 139 şomeri de lungă durată şi 311 persoane
aflate în căutarea unui loc de muncă, provenind din zonele foste
industrializate din judeţele Argeş şi Vâlcea.
OS2: Să faciliteze accesul la informare şi consiliere profesională
şi plasare pe piaţa muncii a unui număr de 139 şomeri de lungă durată şi 311
persoane aflate în căutarea unui loc de muncă în vederea dezvoltării
reponsabilităţii faţă de propria carieră profesională, îmbunătăţirii capacităţii
de autoprezentare şi creşterii gradului de informare asupra oportunităţilor
locale.
OS3: Să faciliteze accesul la formare profesională a unui
număr de 139 şomeri de lungă durată şi 311 persoane aflate în căutarea unui loc
de muncă în vederea creşterii gradului de ocupare şi calificare şi favorizării
creşterii economice viitoare a celor două regiuni.
Descrierea activităţii din
cadrul proiectului în cadrul căreia vor fi derulate serviciile de informare şi consiliere
profesională:
-
Activităţi de informare şi
consiliere profesională şi consultanţă în vederea plasării pe piaţa muncii pentru
450 de persoane în regiunile Sud Muntenia şi Sud Vest Oltenia în vederea stabilirii profilului şi necesităţii cursului
pentru fiecare participant.
-
Activitatea de informare şi
consiliere profesională şi consultanţă în vederea plasării pe piaţa muncii se
va desfăşura în judeţul Argeş – localitatea Piteşti şi în judeţul Vâlcea –
localitatea Râmnicu Vâlcea.
I.
Specificaţii tehnice minime:
1.
|
PARAMETRII
TEHNICI AI SERVICIILOR
|
◘ serviciile prestate trebuie să fie autorizate legal – furnizorii
trebuie să fie acreditaţi pentru prestarea serviciilor conform HG nr.
277/21.03.2002 de către MMSSF-ANOFM, prin AJOFM sau ANOFM Bucureşti;
◘ beneficiarii serviciilor – 450 de subiecţi, reprezentanţi ai grupului ţintă,
care urmează a fi consiliaţi şi informaţi în ceea ce priveşte cariera şi
mediaţi pe piaţa muncii, începând de la data semnării contractului, astfel:
a)
consiliere şi informare în
ceea ce priveşte cariera: în termen de 30 de zile de la semnarea contractului
de prestări servicii;
b)
consultanta privind plasarea
pe piaţa muncii: începe după terminarea cursurilor de formare profesională,
cursuri ce durează 6 luni. Cursurile de formare profesională nu fac obiectul
prezentei proceduri de achiziţie.
◘ locaţia
prestării serviciilor
- Locaţia unde se desfăşoară prestarea serviciilor de
informare şi consiliere profesională cade în sarcina Prestator şi va fi adusă
la cunoştinţă beneficiarului în termen de 10 zile de la comunicarea rezultatului
procedurii. În acest sens se va ţine cont de faptul că majoritatea
persoanelor din grupul ţintă au domiciliul în localităţile Piteşti (jud.
Argeş) şi Rm. Vâlcea (jud. Vâlcea).
- Consilierea şi informarea profesională va fie
efectuată pentru 450 de persoane identificate şi selectate de beneficiar în
judetele Argeş şi Vâlcea, activitate realizată în cadrul proiectului „Recalificarea – o şansă pentru viitor în fostele zone
industrializate”;
◘ durata contractului de prestare de servicii – durata este de la data semnării contractului şi
până la finalizarea proiectului
◘ termene pentru prestarea serviciilor - serviciile
de informare şi consiliere profesională şi
consultanţă în vederea plasării piaţa muncii se vor iniţia şi se vor derula în
perioadele stabilite de beneficiar şi comunicate furnizorului;
◘ cerinţe de prestare a serviciilor:
-
asigurarea de către prestator
a condiţiilor tehnico-organizatorice şi metodologice pentru derularea
simultană în diferite localităţi a oricărui număr de activităţi impuse de
necesitatea implementării optime şi în timp a proiectului;
-
prestatorul va pune la
dispoziţia achizitorului întreaga documentaţie realizată pentru cele 450 de
persoane din grupul ţintă solicitată prin proiect pentru serviciile prestate;
-
orice alt document
justificativ solicitat de Autoritatea de Management POSDRU în legătură cu
activitatea de informare şi consiliere
profesională şi consultanţă în vederea plasării pe piaţa muncii, prestată.
-
utilizarea de instrumente de informare
şi consiliere profesională de actualitate, adaptate la specificul grupului
ţintă şi cerinţele de consiliere în carieră;
-
prestatorul trebuie să
întocmească şi să furnizeze toate documentaţiile necesare proiectului pentru
serviciile de informare şi consiliere
profesională şi consultanţă în vederea plasării pe piaţa muncii derulate, în conformitate cu
prevederile legale de certificare şi cu cerinţele achizitorului generate de
procedurile Proiectului POSDRU;
Prestatorul va accepta anexe
deschise la contract privind: serviciile ce se vor derula, numărul de
subiecti consiliati pe serii, perioada derulării.
|
2.
|
PARAMETRII DE PERFORMANŢĂ ŞI TEHNICI AI PRESTATORILOR
DE SERVICII
|
◘
Exercitarea capacităţii profesionale:
- prestatorul de servicii trebuie să aibă în obiectul
de activitate un cod CAEN corespunzător obiectului contractului sau prevazut
în statut activitatea de informare şi consiliere profesională şi mediere pe
piaţa muncii in cazul ONG-urilor;
- prestatorii de servicii pot fi numai furnizori
acreditaţi conform HG nr. 277/21.03.2002 de către MMSSF-ANOFM, prin AJOFM sau
AMOFM Bucureşti;
◘
caracteristicile, calitatea, natura, conţinutul serviciilor prestate - prestatorul
trebuie să prezinte concret metodologia de informare şi consiliere profesională şi consultanţă în vederea plasării pe piaţa
muncii ce va fi utilizată;
◘
capacitatea tehnică, profesională economică a prestatorului de servicii,
evidenţiată prin:
-
numărul persoanelor consiliate şi informate în ceea ce
priveşte cariera în ultimii 3 ani - Declaraţie pe propria răspundere;
-
prestatorul va prezenta la ofertare CV-urile semnate și datate, în original a minim
5 specialişti (personal de specialitate cu studii socio-umane sau persoane
care detin diploma de absolvire a cursului de formare profesionala de Consilier
orientare privind cariera, copie conform cu originalul)
-
media cifrei de afaceri a prestatorului pe ultimii trei
ani financiari incheiati (2011, 2012, 2013) – mimim 300.000 lei;
-
experienţă similară
Pentru a dovedi experienţa similară, ofertanţii depun obligatoriu
următoarele documente:
Lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani - Declaraţie
pe propria răspundere.
Prezentarea în copie certificată „Conform cu originalul” a unor documente
relevante care să ateste realizarea a minimum 1 maximum 3 contracte de
prestări servicii de natură similară prestat în ultimii 3 ani, contracte /
documente relevante din care trebuie sa reiasa numarul de persoane
consiliate, informate.
|
II.
Structura serviciilor solicitate:
Nr. crt.
|
Descrierea serviciilor solicitate
|
Cantitate (număr
persoane)
|
1
|
Servicii
de informare şi consiliere profesională, constând în expuneri, activităţi de
grup, aplicarea de chestionare, modele de documentaţii specifice activităţilor
de informare şi consiliere profesională,
realizarea de materiale suport pentru activitatea de informare şi consiliere
profesională:
Activităţile se vor desfăşura
în grup şi individual, astfel:
1.
Activităţi de informare şi consiliere
privind cariera profesională, prin aplicare de
chestionare de interese, fişe de lucru
privind conştientizarea intereselor proprii, abilităţilor.
2.
Activităţi de autoevaluare psiho-aptitudinală şi a trăsăturilor de
personalitate, prin:
2.1.-
Aplicarea unei baterii de teste/probe, pe grupuri şi individual
2.2.
– Elaborarea fiselor personale de informare si consiliere profesionala,
pentru beneficiari, pe baza rezultatelor obtinute la probele aplicate si
formularea recomandarilor pentru orientarea catre diferite meserii de pe piata
muncii
3.
Prezentarea modelului de CV european,
modelelor de scrisori de intentie.
4.
Consultanţă în vederea
plasării pe piaţa muncii.
|
450
Subiecţi
|
III. Personal specializat
Prestatorul
va prezenta lista experţilor cheie propuşi pentru implementarea contractului.
Ofertantul trebuie să dispună
de o echipă de minim 5 experţi cheie/principali care să fie în măsură să
demonstreze ca posedă individual calificările, abilităţile şi experienţa
profesională descrise în continuare:
a)
1 expert coordonator – experienţă profesională generală:
minim 3 ani
b)
2 experţi responsabili cu consilierea – experienţă
profesională psihologie: minim 3 ani
c)
2 experţi responsabili cu informarea – experienţă profesională generală: minim 2 ani
Pentru fiecare persoană din
lista experţilor cheie propuşi, se va prezenta CV-ul semnat și datat, în original și declaraţia de
disponibilitate, în original.
(personal
de specialitate cu studii socio-umane sau persoane care detin diploma de
absolvire a cursului de formare profesionala de Consilier orientare privind
cariera – copie conform cu originalul)
VI. FORMULARE OBLIGATORII
Secţiunea VI. conţine formularele
destinate, pe de o parte, să faciliteze elaborarea şi prezentarea ofertei şi a
documentelor care o însoţesc şi, pe de altă parte, să permită comisiei de
evaluare examinarea şi evaluarea rapidă şi corectă a tuturor ofertelor depuse.
Fiecare
ofertant care participă la procedura pentru atribuirea contractului de
furnizare are obligaţia de a prezenta formularele prevăzute în cadrul acestei secţiuni,
completate în mod corespunzător şi semnate de persoanele autorizate.
Procedura a fost publicata pe site-ul www.fonduri-ue.ro la sectiunea Achizitii privati la adresa:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu